Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to więcej ruchu na stronie

Posted on in Uncategorized

Pozycjonowanie to dosyć szeroka dziedzina i niełatwo przekazać wiedzę o niej w jednym niedługim poście. Skupmy się więc może na nadrzędnych celach pozycjonowania stron. Jakie to cele? Zapewnienie pozycjonowanej stronie jak najwyższej pozycji wśród rezultatów wyszukiwania w wyszukiwarkach częściej używanych przez użytkowników sieci Internet. Niszowe silniki wyszukiwawcze nie mają aż takiego znaczenia, bo generują znikomy (a w ogromnej liczbie przypadków nawet zerowy) ruch na stronie. Pozycjonowanie Wyszukiwarkę posiada jednak na celu przyciągnięcie potencjalnego klienta. Tylko wówczas jest lukratywne kiedy klient trafi na stronę i na niej zostanie. Przy okazji pamiętać powinno się zatem też o tym, aby wywołać u odwiedzającego najlepiej pożądaną reakcję. Pozycjonowanie stron jest elementem marketingu internetowego i nie może być traktowane odrębnie, bo wytwarza z nim jedną całość.

Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej, jest czymś co daje tym stronom pewien potencjał. Jest to potencjał marketingowy, który wymaga przełożenia na dokładnie sprecyzowane funkcjonowania powiązane z funkcjonowaniem całej strony jako kanału dystrybucji. Pozycjonowanie ma na celu uplasowanie strony w pierwszych pojawiających się wynikach przeszukiwania tzw. wynikach organicznych, czy też naturalnych. Takie pozycje dają stronom niesamowity potencjał marketingowy zwiększając również potencjał dystrybucji i oglądalności. Do tego by pozycjonowanie się udało konieczne są planowe, systematyczne funkcjonowania i dość znaczna ostrożność. Dlaczego? Dlatego, że na nieumiejętne pozycjonowanie Google nakładane są kary. Kary te mogą wyeliminować stronę z rezultatów pojawiających się w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie strony internetowej wcale nie jest tak łatwym misją, w jaki sposób mogłoby się wydawać osobom postronnym. Raz, że wymaga dosyć wielu działań, dwa – konieczne jest ich rozłożenie w czasie, trzy – pozycjonowanie powinno być elementem strategii marketingowej, bo wysoka pozycja nie wystarczy. Pozycja ta powinna także posiadać przełożenie na sprzedaż, a co najmniej na oglądalność. Pozycjonowanie stron wymaga ogromnej wiedzy, przygotowania i pewnej profesjonalizmu. Można się go nauczyć, niemniej jednak wszystkich niezbędnych umiejętności ani jedna osoba nie zdobywa od razu. Oprócz tego działania pozycjonerskie dzielą się na etyczne i nieetyczne, które mogą nawet zaszkodzić stronie. Dlatego także pozycjonowanie dużo lepiej jest zlecić profesjonalistom i to takim, którzy podejdą do niego całkowicie odpowiedzialnie.

Jakie pozycjonowanie Wyszukiwarkę?

Pozycjonowanie Google dla popularnych fraz czy dla fraz niszowych, a ma możliwość pozycjonowanie z tzw. długim ogonem? Tego typu decyzje trzeba podjąć decydując się na pozycjonowanie stron. Wbrew pozorom nie należą one do najłatwiejszych, bo w każdym przypadku decyzja przekłada się na oczywiste koszta i redukuje albo zwiększa czasochłonność pozycjonowania. Z wielu względów pozycjonowanie strony internetowej z długim ogonem jest najlepszym rozwiązaniem dla stron. Polega ono na pozycjonowaniu dla ogromnej ilości słów i fraz podstawowych, w ten sposób zwiększamy potencjał marketingowy danej strony i minimalizujemy ryzyko powiązane z ewentualnym nałożeniem kar przez przeglądarki. Chodzi o kary takie jak filtry, bo strony z tzw. banem całkiem znikają z rezultatów.

Dodatkowe informacje: Pozycjonowanie Wadowice.