Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

Klik i robisz co chcesz – konwersja

Posted on in Uncategorized

W jaki sposób wiadomo, w teraźniejszych czasach Internet podbija największe rynki światowe. Dziś wszystko można załatwić za poradą aktualnie ogólnoświatowej sieci komputerowej. Kiedyś nie do pomyślenia było to, że możliwa będzie komunikacja z milionem osób na całej kuli ziemskiej. Dziś jest to rzeczą tak normalną, że tak faktycznie o tym zapominamy.
Zapominamy ile zawdzięczamy pomysłu połączenia kilku komputerów, którą przedstawił w 1960 roku Licklider, a którą dwa lata w późniejszym czasie wykonał Paul Baran. I choćby mogłoby się wydawać, że aktualny poziom informatyki jest już na tyle duży, że większy być już nie może, to ze stuprocentową pewnością jesteśmy w błędzie. Informatyka i technologią w szybkim tempie się rozwija i rozwijać będzie. Na efekty zapewne długo czekać nie będziemy…

A co dziś Internet nam oferuje? Głównie są to strony internetowe, dzięki którym firma lub pojedyncza jednostka może się lansować i rozwijać. Za pośrednictwem strony www, przedsiębiorcy mogą sprzedawać, kupować, wymieniać wszelakiego rodzaju genialna. Są w stanie rozkręcić swój biznes, który na początku mógł się wydawać niezwykle mały i zwykły. Internet – można rzec – jest dźwignią handlu. Coraz modniejsze staje się rozpowszechnianie aktualnie tam niż przykładowo w telewizji. Dlaczego? Ponieważ reklama w sieci jest kategorycznie tańsza. Dziś za pomocą poczty internetowej (tzw. e-marketing) rozsyłane są wirtualne „ulotki reklamowe” (konwersja). W ten metodę interesujący się może natrafić do bardzo dużego grona potencjalnych klientów – nawet tych zagranicznych. I choć wielu z nas nie lubi, gdy jego skrzynka zasypywana jest takimi banerami, to jednakże dla reklamodawcy (zobacz: konwersja) jest to istna pożywka – wystarczy wejść w link nic a dodatkowo nie robiąc, aby zasilić jego konto! Podsumowując, o ile chcesz zaistnieć na rynku de fakto, najpierw postaw na ten wirtualny. Efekty będą zaskakujące.

Sprawdź: konwersja.