Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

Reklama w Internecie – strony internetowe

Posted on in Uncategorized

Współcześnie Internet jest coraz istotniejszym elementem mojej kultury, a w związku z tym odgrywa też bardzo istotną rolę w marketingu. Reklama nadaje cielesny kształt pragnieniom, zapowiada ich możliwe spełnienie (dzięki posiadaniu jakiegoś produktu). Reklama stała się współcześnie narzędziem perswazji i manipulacji społecznej o podobnej sile oddziaływania do politycznej perswazji.
Jej niebezpieczeństwo opiera się przede wszystkim na obietnicy lepszego życia i świata, łatwości dostępu do różnorodnych dóbr oraz powszechności. Reklama stała się nieodłącznym elementem mediów, jednak jej skuteczność zależy głównie od tego, ilu użytkowników ją zobaczy i zapamięta (strony internetowe). Właśnie dlatego w dobie Internetu priorytetowo dużą rolę odgrywają specjalistycznie opracowane strony internetowe oraz atrakcyjne, przyciągające uwagę odbiorców strony www. E-marketing jest w chwili obecnej jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod reklamy, ponieważ nasza aktywność w sporej mierze przeniosła się do przestrzeni wirtualnej, a w związku z tym reklama też musiała dostosować własne sposoby oddziaływania (e-marketing). Reklama niejako otacza odbiorcę przy pomocy obrazu, dźwięku i literalnego sensu przekazu. Język promocji jest zatem zespołem zintegrowanych działań językowych i pozawerbalnych. Reklama, choćby ma sprawiać wrażenie spontanicznej, jest wcześniej przygotowywana, a więc także witryny internetowe muszą być efektem dokładnych, zaplanowanych działań, dzięki którym producent dotrze do odbiorcy i nawiąże z nim kontakt.

Więcej: konwersja.