Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

Uzycie promocji w wynikach topowej wyszukiwarki

Posted on in Uncategorized

Prawie każdy właściciel strony internetowej chce, by była ona odwiedzana przez w jaki sposób największą ilość użytkowników. Przy dużej ich liczbie stosownie przygotowana strona i oferta może zamienić wielu z nich w nabywców.

Warto tutaj zaznaczyć, że w tym momencie zdecydowana większość ruchu na witrynach wywodzi się z wyszukiwarki. To aktualnie wydatki na SEM (Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach są największymi jeżeli już chodzi o marketing internetowy. Wszyscy ludzie walczą między sobą o w jaki sposób najwyższe pozycje, które powiązane są wprost ze zwiększonym ruchem na stronie. SEM możemy podzielić na pozycjonowanie – czyli obecność w wynikach organicznych wyszukiwania, oraz płatne linki sponsorowane, gdzie płaci się za kliknięcia w reklamę. Kategorycznie warto zainwestować w obie formy, ponieważ znacznie się one różnią i posiadają różnorodne zalety. O ile chodzi o płatną reklamę – ppc (pay per click), opłata za kliknięcia, to ma ona swoją specjalną pozycję w wynikach wyszukiwania. W każdej chwili płatne wyniki ukazują się na pierwszych miejscach i dzięki temu mają szansę na zdobycie wielkiej ilości kliknięć i przekierowań na nasza stronę. Następnym plusem jest to, że możemy sami decydować co ma się znajdować w treści mojej promocji, , a dodatkowo kiedy posiada się ona pokazywać (po wpisaniu jakich słów zasadniczych), przy tym możemy ustalać odpowiednią kwotę za kliknięcie dzięki czemu posiadamy kontrolę nad tym ile wydajemy i tej kwoty nie będziemy przekraczać. Co istotne taka reklama pojawia się w SERPach zaraz, to nie jest tak jak w przypadku pozycjonowania, że musimy czekać miesiące zanim nasza witryna tam się pojawi, a jeszcze nie posiadamy na to gwarancji. Poprzez reklamę w adwords można informować o zmianach, o promocjach, zachęcać do zastosowania naszej oferty.
Źródło: linki-sponsorowane.co.pl.