Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

Prowadzenie bloga – profity i trudności

Posted on in Uncategorized

Bez dwóch zdań pisanie bloga nie jest zwyczajną czynnością. Chociaż mogłoby się wydawać, że tak w rzeczywistości wystarczy przelewać własne myśli na papier, to jednak okazuje się, że materiały publikowane przeze mnie na danym blogu internetowym muszą być unikatowe, interesujące, nawiązywać odpowiednią relację z czytelnikiem. Wyłącznie w ten sposób blog może odnieść sukces. Powinno się również pamiętać, że oprócz pisania należy pomyśleć też o pozycjonowaniu i promocji takiego bloga, bo bez takowych czynności raczej nieprosto jest dostać jakichkolwiek czytelników.

Rozpoczynający blogerzy, z całą pewnością spotkali się z sytuacją, w której wypieszczony wpis cieszy się praktycznie zerowym zainteresowaniem ze strony czytelników. Nikła ilość wyświetleń, brak komentarzy – z całą pewnością działa to bardzo deprymująco na każdego ambitnego sieciowego pisarza. Ażeby zwiększyć zainteresowanie naszego bloga internetowego trzeba pamiętać jak najlepszej reklamie. Niektórzy zapominają, że celem blogera nie jest tylko regularne pisanie bloga internetowego, niemniej jednak także jego promocja. 
Jak zatem pozyskać więcej użytkowników? Na start, powinno się przypomnieć że promocja nowego bloga internetowego wymaga czasu i cierpliwości. Na efekty reklamy czy zmian na stronie możemy czekać nawet kilka tygodni, zatem warto uzbroić się w cierpliwość. Prowadzenie bloga internetowego nie jest dla osób, która szybko się zniechęcają i łatwo poddają. A dodatkowo, w początkowym okresie może zdarzyć się tak, że na propagowanie naszej strony poświęcimy więcej czasu niż na wartościowe wpisy. Może to a przy tym zwiększyć frustrację u niedoświadczonego blogera. Pierwszym elementem, jaki należy wziąć pod lupę, jest design bloga, czyli jego wygląd. O ile rozwiązania stosowane przez moją firmę trącą myszką, to nieprosto będzie nam zyskać czytelników wzrokowców. Świetnie wyglądający i przejrzysty wygląd bloga internetowego to połowa sukcesu. Następnie, warto przyjrzeć się stosowanym przez moją firmę tytułom wpisów. Czy są one wystarczająco interesujące i czy zwracają na siebie uwagę czytelników. Jak widać pisanie bloga internetowego jest proste, ale zyskanie grona odbiorców, wymaga już wysiłku i promocji.
Dodatkowe informacje: czytaj pełen raport.
Zobacz także: nowinki.