Mój blog o SEO i SEM

Blog o pozycjonowaniu stron i reklamie internetowej

W jaki sposób właściwie dobrać reklamę do określonych potrzeb?

Posted on in Uncategorized

Reklamę właściwie każdy z nas zna. W ogromnej liczbie przypadków kojarzy nam się ona z reklamą telewizyjną, która przeszkadza nam oglądać film czy program w TV. Natomiast reklama to bardziej trudne zjawisko, które ma kilka definicji. Jedna z nich mówi, że reklama to wszelka płatna forma przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę, nie w metodę usługowy. Funkcjonuje kilka rodzajów reklam, które można wyróżnić z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa. Mamy zatem: reklamę informacyjną, zwracającą uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt albo usługę, reklamę przypominającą o istnieniu produktu i jego wzmocnionych korzyściach, czy też reklamę wspierająca, stosowaną dla przedstawienia punktu widzenia w sprawach kontrowersyjnych dla środowiska kontrahentów i zweryfikowania niewłaściwego odbioru działań przedsiębiorstwa. Jest również reklama osłonowa, wykorzystująca sprawdzoną markę pewnych produktów do wprowadzenia na rynek nowych wyrobów tej samej marki. Innym rodzaj to reklama ukierunkowana, kierująca kontrahentów do miejsc dystrybucji, w których znajduje się oferowany produkt albo usługa. Znacznie w niewielu wypadkach mamy do czynienia z reklamą wysokiej jakości – skierowaną do ludzi wolnych zawodów – adwokatów, lekarzy i doradców inwestycyjnych. Posiadamy również różne formy prezentowania reklamy przykładowo. reklama w radiu, telewizji, internecie, gazecie, flagi poznań. Każda z nich będzie spełniać nadzieja względem określonej grupy odbiorców i przy dobrze wykonanej strategii reklamowej odniesie sukces.